Sidor

torsdag 30 juni 2011

+ en dag ...

Ingen bebis idag. Inte ens en tillstymmelse till att det ska komma någon heller :)
Så det är väl bara att leva på som vanligt då = städa klart och möblera lite till. Efter lunch unnade vi oss mjukglass på en parkbänk i solskenet vid Selångersån och sedan en snabbis på IKEA (för iskubsgrejer man har i frysen, det går så fasligt mycket is här hemma nu    ... )

Min fina svärmor och jag (som
får presenter som vanligt...)

Linnea & gänget hämtade upp mig & Obibob för lite svalka i älven! Lilly har blivit en riktig badanka och går nästan inte att få upp ur vattnet. Även Linnea - den tokan - tog sig ett dopp! Jag och Nikki höll oss på stranden, vi har ju lite vett i skallen :) 

Lillybill


Nikki är en dam och badar bara till magen!

Konstig men cool grej vid strandkanten ...

Dumma matte! :)

Linnea, Oban & Lilly ...

Syskonen ...



Aussie Action's Oban

Aussie Action's Black Nikita

Medan jag slumrade i soffan ordnade
 svärmor och sambo en brakmiddag! 


Oban med hans nya leksak ...

Nu har vi precis njutit av jordgubbar och äkta vaniljglass och slappar framför TV:n medan Oban ylar i sömnen. Imorgon ska jag promenera med två fina väninnor och deras yrväder och sedan ska Tina firas med lite god mat och kramar!

3 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Härligt med strandliv! =)

Malin sa...

idag är en bra dag att komma till världen på. Hälsa den lille det <3

Linda & Nova sa...

Jisses en sådan kula fröken har nu....hoppas den lille väljer att ploppa fram snart och att allt går bra :)