Sidor

tisdag 21 juni 2011

Dåligt med uppdatering ...




Fina och Leia has left the buildning... 
Tia har bott in sig hos min underbara syster och saknar väl inte oss ett dugg kan jag tänka...
Kvar är en otålig tjock blondin, en skäggalfons med böld i nacken och så den lilla svarta saten - och vi har det himla bra! 


Ikväll följde jag och Oban med Linnea och hennes flock till Stöde igen och vallade. Jag skulle egentligen bara följa med och glo litegrann men då de med förbokade platser inte dök upp kunde Linnea ta tre pass med lakritsvargen också - så hon var rejält rödblommig när vi åkte hemåt :) Det är bara såååå urbota tråkigt att inte få kastas omkring därinne bland blöta fårskallar själv! Snart så, snart så, snart så ...


Nu ska jag kasta mig i duschen, det är pressat schema i dagarna som kommer med föräldrainfo, MVC-besök, personalfester, fotosessioner av andra preggon, bröllopsdukning, brudfixning, själva bröllopet, fotograferingförberedning, besök från USA, svärmorsankomst och så är det en del av bröllopsprissenten som fortfarande inte är klar... Det är bra att folk säger att det är ett tag kvar till födsel när de ser magen, för jag har liksom inte tid att föda barn nu ;)

3 kommentarer:

malin sa...

fint kort vännen! Jag håller med de som säger det... Det är nog lite kvar tills det är dags. Kram.

Fampan sa...

Det var allt en uppnosig buk ;)

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vad fin du och magen är!