Sidor

onsdag 11 maj 2011

Tyst i huset ...

  Nu är hundarna dumpade hos min syster i Härnösand för vi åker med buss till huvudstaden tidigt på morgonen imorgon. Jag saknar dem jättemycket redan! Jag hoppas de får några mysiga dagar med varandra; Tia ska tydligen med och fiska med Jimmy imorgon och Oban ska få hänga pappa i hosorna hela helgen :) Så dom går det ju verkligen ingen nöd på, det är vi som kommer sakna ihjäl oss efter dem! Jag hade ju till och med föreställt mig att det skulle bli lite skönt att bara bry sig om sig själv i några dagar. 
Några timmar med Junie och Ingela fick jag iallafall innan jag hämtade upp Niklas på jobbet och nu sitter vi här i soffan och funderar på vad man gör av sin kväll då man inte har hund...? :)






Jag tror det får bli en film och sedan packning - vilket by the way kan bli en utmaning då vi inte ska ta bilen, jag är sämst på att packa lagomt. 

Inga kommentarer: