Sidor

onsdag 25 maj 2011

Morgonpromenaden ...

...med två vildhjärnor och en surtant är avklarad och nu drar noshörningen stockar så det vibrerar i köksgolvet. Solen är jättevarm idag och jag trooor faktiskt att jag ska ta och putsa lite fönster. Kanske baka en sats kanelbullar också, lite tråkigt bara när man själv inte har något smak -eller luktsinne. Men gubben blir ju glad iallafall och det är värt mycket!
Ofelia The Rhino ska stanna här tills på fredag då matte går finfin utbildning i huvudstaden den här veckan och husse jobbar långa dagar. Hon är så lättsam att ha och det är jättebra för Oban att ha en stark och stabil tik i sin närvaro några dagar :)

Jag slickar ihjäl dig!!


Tia och Ofelia eyear på varandra
medan Oban ser korkad ut
som vanligt <3


Trion!


Glatt pitbullansikte!



Kolla gropen han gör i hennes lår. Gulligt!

3 kommentarer:

Famsebamse sa...

asgarv, underbara hundar..underbara bilder =D

Ingela, Zeb, Indy sa...

Oh det var en stilig tjej!

Judit sa...

Jag tror nog att de (framtida) påhälsande gästerna också blir glada åt bullarna. Men det tär ju på tålamodet att vänta på att de ska bli klara i ugnen. ALLA bullar i det avseendet! ;)

Jag väntar med spänning!