Sidor

tisdag 24 maj 2011

Freestylekursen är nu slut ...

Ikväll var sista tillfället på grundkursen i freestyle, men jag är redan taggad inför nästa kursstart och har redan gjort en kursplanering ;)
För att vara min första "egna" kurs tycker jag det gått över förväntan även om man har mycket att lära innan man hittar sitt eget sätt. Så hade jag ju världens bästa hjälpis också! <3

Obans syster Aussie Action's Olive "Livan"


Livan & matte Sara tränar "sebra" (gå på bakbenen)


Helena & borderterriern Mella


Duktiga unga fröken Julia och den unge herr Isak!


Anki & Powi (Tias halvbror och Obans kusin)
tränar på "kö" ...


Passitivitet är ju som sagt också viktig träning!
Gismo, Tia & Obibob...


Storprudeln ;) Ellen!


Duktiga Ellen & duktiga matte Jessica!


Idag blev jag även godkänd allmänlydnadsinstruktör genom Svenska Brukshundklubben! :)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Grattis! Vad kul! :)
Det är inte bara vi som tycker att du är duktig, med andra ord.
Roligt att det var en liten borderterrier med på din kurs också - jag har sett flera stycken i Sundsvall på sista tiden, och jag blir lika glad varje gång.

Anonym sa...

Grattis! Det är du välförtjänt av :)
Kram Challis