Sidor

lördag 26 mars 2011

EFIT - Ett foto i timmen 2011-03-26

09:00-tiden
Första frukosten: Varm choklad
och lingongrova med ost.
Vi har tagit en rejäl sovmorgon
och hoppar från säng ner till soffan :) 


10:00-tiden
Vi är fortfarande lika slöa :)

11:00-tiden
Jag äter frukost nr 2 som inte är ett
dugg nyttigare: jordgubbskräm!
På TV:n visar dom nåt
puckat program om en familj som
söker en hund? Bättre var det iallafall
än "Tokyo Dogs" som sänkte min syn
på japaner rejält kan jag säga.
Vilka idioter det finns, de var ju
till och med dummare än amerikanarna.


12:00-tiden
Husse "motionerar" hundarna ;)


13:00-tiden 
Vi åker en sväng till Birsta ändå och tar
en omväg till Bosvedjan för att kolla
däcken. Eh - alltså jag assisterar genom
att stå bredvid och gnälla över hur kallt det är...


14:00-tiden
Fika på Charm.
Skjortan är visst liiite för spitt  *host*

(Mobilbild)


15:00-tiden
Nu är vi hemma igen efter att bara ha
handlat hälften på listan.
Men efter fikat märkte jag att mina fötter svullnat
till det dubbla, kläderna satt jättetajt och stacks
överallt och sen var det ju bara massa andra
idioter ute för att göra vår dag till pest och pina
genom att trängas och bilda köer och sånt skit...
Men jag fick iallafall mitt smink och ett par vida
härliga träningsoverallsbyxor :)


16:00-tiden
Surfar och bloggar om O-kullen som
idag blir ETT ÅR.
Ofattbart!


17:00-tiden
Gör oss redo för att åka in till City och
gå på restaurang!
Sms:ar lite med min fina vän som
fick en liten flicka igår eftermiddag.
I maj får jag träffa dem, tjohoo!!


18:00-tiden
Väntar på maten på Ming Palace.
Det var JÄTTEGOTT.
Obs! Detta är en mobilbild och den
randiga tröjan skapar en synvilla,
SÅDÄR tjock är jag inte ;)


19:00-tiden
Anländer till Backlund/Nilssons för
en skogspromenad ...

'
20:00-tiden
... och efterföljande fika :)
Tack för ikväll, lika mysigt som vanligt <3

21:00-tiden
Säger till Niklas att Birsta ser ut
som en egen liten stad nuförtiden ...

22:00-tiden
Den här bilden får avsluta EFIT.
Jag ska byta om till Onepiece och slänga
mig ner i soffan bredvid mannen och kanske somna i en bok...

8 kommentarer:

Malin sa...

Dina EFIT dagar är så roliga att läsa! Så himla kul att gestalta dagen i bilder. Synd bara att bilden hos Backlund/Nilsson har ett stort skräp i rosa mössa på sig! Nästa EFIT vi ses får du förvarna så man får ta på sig fejset först;)

Joakim sa...

Tittar förbi din dag. Tur man alltid har mobilen med sig :)

Annika sa...

Godmorgon kikar in på din EFIT
tänk att folk är på stan samtidigt som en själv, blir också irriterad på folk som är ivägen ;-)

Karoleen sa...

Vilken kvällsfika - ser jättesmaskigt ut är det någon sorts semla? Kul att följa din dag.

Anna sa...

Hej!

Är inne och kikar på din EFIT dag.

Bullarna såg smarriga ut.

// Anna

lillamoren sa...

oi bildet kl 20:00 gir meg vann i munnen:-)

Vonkis sa...

Ramlade över det dör programmet om hundarna på SVT men stod bara ut någon minut. Hur SVT tänkte där förblir nog en gåta.

Sirpa sa...

Tittar in på din efit-dag, gillar hundbilden kl 12, har själv ett projekt då jag lägger ut en hundbild varje dag... ;-)