Sidor

söndag 6 mars 2011

Arla morgontimma ...

Nåja, klockan är faktiskt halv åtta på morgonen. Dock är jag (och Oban såklart) de enda som är vaken... Jag har lyckats vakna två minuter innan klockan ringer flera mornar i rad nu och som på beställning börjar hundarna tassa omkring - riktigt irriterande. Två nätter i rad har jag även blivit väckt av parasiten som gått bärsärkagång och försökt att ta sig igenom bukväggen :D  
Inget fel att kliva upp många timmar innan arbetspasset börjar, det ger en ju tid att surfa och äta frukost i lugn och ro. Men nu när frukosten faktiskt är intagen vill jag inte riktigt byta ut Onepiecen mot ytterkläder heller riktigt än - trots att solen faktiskt strålar där ute! 













Jag har ju glömt att lägga ut att vi har hyrt Frida Binette två dagar i vår, närmare bestämt den 9-10 april! :D
Helgen kommer gå i lydnadens tecken och lördagen är vigd åt Klass I-II ekipage och söndagen till klass III-Elit. Båda dagarna är proppfulla såklart! Men det finns åhörarplatser (man får gå med och ställa frågor) för 100 SPÄNN!! Hör av er om ni är intresserade. Jag är sjukt taggad att äntligen få träna inför en sådan duktig och inspirerande instruktör igen! Lagomt till tävlingssäsongen kanske man kan få lite eld i baken.

Jag ska också flagga för min nybörjarkurs i freestyle som startar 29 mars! Det finns fortfarande en eller två platser kvar om man vill anmäla sig, inga förkunskaper krävs!

Nä - upp och hoppa, hundarna måste få rejsa lite på skoterspåret innan jag drar iväg.





1 kommentar:

Anonym sa...

Sönt att du låter hundarna rejsa och själv tar det i piano.
Skönt att höra att även "parasiten" växer till och för liv.
Skönt är även att det börjat våras och som sagt att solen skiner.
Sköt nu om er och ha det "värnomt"!
Dubbelmorfarn med option på trippel!