Sidor

lördag 5 februari 2011

Lördagkväll med discomusik ...

Niklas spelar gamla nittiotalsdängor på Spåttifajj medan vi väntar på att maten ska bli kvar och vi kan inte låta bli att fuldansa och skråla litegrann :)
Nu upptäckte jag precis Hoffmaestro också - and I like it a lot!

Besök i fredags av systeryster, Junie
& Camilla. Semlor & bus stod på schemat :)


 (Don't mind the glåmiga hyn pliiiz ...)


Ingela & Camilla




Jag fattar inte hur jag ska orka fortsätta jobba helg! Jag är helt sluuut och har bara gått upp typ fyra kilo ...

Igår fick vi en inbjudan på posten - till min systers bröllop! :D
På självaste midsommardagen ska de bli äkta makar och jag hoppas verkligen vi kan närvara! Jag älskar bröllop! Jag kommer inte direkt kunna glida omkring med ett skumpaglas i min skira sommarklänning, men det ska bli kul ändå. Jag får väl tejpa fast en stol i arslet och folk kommer låta mig ta all plats jag behöver så jag kommer få de bästa korten, hähähähä...  

På tal om kort måste jag visa Niklas nya tatuering! Mitt namn på bröstet, närmast hjärtat ... NAAAAAAAAAAAAAAAAAW vad gölligt eller hur...!


He-man och She-man


Nu ska jag nog dyka ner i soffan under filten och vila lite innan jag ska gå och lägga mig, hehe. Hundarna får ha en tråkdag idag, det händer ibland. Men det blir träning imorgon, jag önskar bara att det fanns något sätt att tala om det för jag-har-så-jääävla-tråååkigt-att-jag-dööör-valpen. Jag tror jag hörde min kära sambo säga att han skulle gå en sväng i skogen imorgon eftersom jag ska klämma ut hans avkomma under en process som kommer ta ex antal timmar under blod, svett och tårar... Visst var det så?

8 kommentarer:

muskelpussaren på bilden sa...

Älskar dig knäppis! Puss!

Malin sa...

Definitivt, ut med han bara. Muskelpussaren alltså inte lille ljuvlige i magen <3

Kicki sa...

Ååååååååå, det måste vara det mest romantiska och underbara jag sett hittills. He´s a keeper ;-)

Vad fin du är!
Jag är typ lika "tjock" som du och är bara i vecka 10... hahaha, KAN ju bero på mitt matintag...

Anonym sa...

Oj! Så fort magen växt! Det är i och för sig rätt länge sen vi sågs i Stockholm. Nu måste du lova att uppdatera med bilder på bloggen oftare så jag inte blir chockad nästa gång vi ses - då kanske jag inte känner igen dej!
Och appropå Oban - allt du skriver om honom är SÅÅÅ likt Nessi! Jag vet hur den där "Jag-har-så-jävla-tråkigt"-blicken ser ut!
Kram från Hanna, Lovikka, Nessi och Frasse.

Anonym sa...

Hej gumman!
Vad längesen jag såg dig, eller går tiden så himla fort? Du är så jättefin med lilla magen!
Appropå tatueringen, vilket namn står det? Inte tokigangel väl? Bara Angel tycker jag det står, väldigt romantiskt och gulligt ialla fall!!
Puss på er båda, gullungar!
Kram från mammis

Anonym sa...

HÄÄÄRLIGA KORT! Men som sagt, vad står det på bröstet? Bokstäverna verkar något hopträngda, fick dom inte plats?
Ha det gott och väx på dig.
Dubbelmorfarn med opption på trippel.

Big boys and a little sister! sa...

SuperGrattis till kommande tillökning i flocken!! Så himla underbart när dom väl är framme ;) kramen mhv anna 6 skäggena

Fina sa...

Godingar! Å vad jag saknar er när jag ser de här bilderna. Har inte kollat in din blogg på länge men nu ska jag komma igång igen :) Jag kommer upp på fredag, är du fortfarande ledig i helgen? Vi måste ses så mycket det bara går baby! Massa kramar till dig, gubben och söträvarna