Sidor

söndag 13 februari 2011

Idag har jag och hundarna varit i Härnösand för att fira Junie! Massor av gott fika och mys med familjen fick vi. Sedan blev jag även bjuden på middag hos mamma och pappa innan jag återvände hem till ett hus där gubben äntligen kommit hem. Jag skulle verkligen behövt träna ikväll och det är jääävligt jobbigt att ha träningsnarkomaner som Linnea som kompisar sådana här kvällar... :) Men jag bangade ändå och tänker faktiskt gå och lägga mig strax.

Junie öppnar presenter och
Karin bär omkring på en blå boll.
Gottgottgott fika!




Till hela min flocks glädje kom Fina, Leia, Mattias, Siri, Johan & Ida förbi på lördag vid fikatid! Det värsta med att träffa Fina är att man inser hur förbannat mycket man saknar henne :(




Vilken mysig helg jag haft! Årsmöte med fest, kalajs och finfrämmande. En liksom lite oplanerad helg, det händer inte ofta. Men nu är det ju som vanligt igen; aktiviteter inplanerat varje helg till i mitten på mars :)

Tack finaste familjen och älskade vänner för en toppenhelg!



4 kommentarer:

Lillsiss sa...

Tack för att du/ni kom! Jag och Junie har räknat massor ikv! Skit bra matta! Hoppas vi ses snart igen tjockis! Puss och Kram! <3

Anonym sa...

Tack själv :) men bokstaven D då? Drömhelg? :) kram Jenny

Anonym sa...

Nöjet var helt på mors och min sida att få ha Dig och hundarna här ett kort ögonblick alldeles för oss själva. Jag tycker mig märka att Tias självtillit har vuxit med Obans storlek. Tillfällighet kanske eller ren inbillning kanske.
Hur som helst va helgen mycket trevlig. Vi pratade om det Mor och jag sedan vad VI trivs då vi får samlas sådär alla i släkten på ett och samma ställe. Ser fram mot vår och varmare väder så vi kan skotta fram grillen och grilla oss en entrecote med hela släkten samlad. -29,4gr. här nu på morgonen.
Ha en bra dag med förhoppning om att snart få träffas igen.
Dubbelmorfarn med option på trippel!

Krutrut-Lisa sa...

Det ser alltid så härligt ut att vara Angel. Stor familj som älskar varandra, gott fika & en gemenskap med värme som syns genom varje pixel... Ser framemot att se vem som bor i din mage, maken till älskad onge kommer nog inte finnas.

KRAM LISA