Sidor

fredag 11 februari 2011

Bokstaven C

C - Cesar Millan




Nu har vi äntligen hämtat ut biljetterna till Cesar Millan Live 12 maj! Tjohoo, vad roligt det ska bli. Jag tänkte ta en bild av biljetterna men de har mina kära sambo gömt som vanligt... Så det fick bli på våra olydiga och ostimulerade hundar istället ;)
Nu har vi huset för oss själva, jag och rackorna. Hussen har åkt på aikidoläger i Uppsala till och med söndag så lördagen blir hundig med en Fina&Leia-dejt och årsmöte på MBHK. Ja, och så ska det tas en lång sovmorgon, eldas, skottas, bakas och klippas hår. På söndag ska världens bästa Junie firas, mitt lilla hjärta - TVÅ ÅR, helt vansinnigt vad fort tiden går. Jag kommer ihåg första gången jag såg henne där i den plastiga lilla vagnen; röd och skrynklig som nyfödda alltid är och så ändå världens vackraste lilla unge. 
Den här kvällen ska jag umgås med freestyle - projektarbete, tävlingsplanering och PM. Och så ska jag bädda med duntäcke i soffan :D 
När katten är borta, heter det ju...

4 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Kul att gå på cesar!! =)

Linda sa...

Hejsan på er!

Intressant att kolla på Cesar!

Superkul med ungdomsgrupp och satsningar på klubben!!!

Ha en skönt FF helg ;-) Mvh Linda och gänget

Anonym sa...

Å du tycker att det gått fort sen Junie kom till världen, jag tycker det är inte många fler dagar sen DU kom till världen. Min första kommentar var "dä ä'n lapponge" Kül svart i huvve å smala sneè öga. Men go så inkom du val ändå. Och då ska du veta att du just stå inför världens snabbaste två år.
Ser fram mot mötet i helgen,å ä rädd om å sköt om!
Dubbel Morfarn med option på trippel!

han som INTE gömde biljetterna sa...

Du letar ju som en kille och lyssnar som en kille... jag satte ju upp biljetterna på kylskåpet och sa: "nu sätter jag upp biljetterna på kylskåpet, älskling." "Aaa", sa du då!