Sidor

tisdag 8 februari 2011

Bokstaven B

B - Brukshundklubben (gånger två)


Jag har nog inte satt min fot på Sundsvalls BHK på ca sex månader - och nu idag blev det TVÅ gånger! Först imorse med Malin, Tilde & Tuva och nu på eftermiddagen med Linnea & gänget. Vi passade på att ta ett kort på hela flocken när vi för en gångs skull var ute i dagsljus :) Det är nog bara Tia som kallas för det hon heter, alla de andra har töntiga och besvärligare smeknamn, haha!
Undrar hur det kommer gå med det fina gula huset på Gudmundsbyns höjd och alla de medlemmar som faktiskt ännu är med där? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Det brukar vara just på det där viset. En gång är ingen gång, två gånger kan ingen förneka. Det va bra gjort att få alla hudarna att posera så bra.
Hemkommen från kontroll kan jag förtälja att alla värden var utomordentligt bra och omdömet blev att ha det varit i skolan skulle jag fått en guldstjärna. Det värdet får jag nog nöja mig med.
Ha en bra dag med hopp om att ses åt hälga!
Dubbelmorfarn med option på trippel!