Sidor

onsdag 19 januari 2011

Tip of the day: Köp aldrig en Skoda!

Besöket hos Bilprovningen slutade naturligtvis precis som jag väntat mig, därför tänker jag trösta mig själv med jordgubbsglass och en herrans massa chokladsås. Jag ska offra en timme på att sitta i soffan också, hoppas det är "Hem till gården" eller något annat liknande kvalitetsprogram ;)
Jag fick mig iallafall en solig promenad på förmiddagen och en lunchdate med min älskade. Resten av onsdagen ska jag bara vara... ledig! 

Tanten är inte riktigt med
på det här med att spränga
sig fram på skoterspåret ...


Inte ens Obans övertalnings-
förmåga verkar fungera ...

Gänget

Tia kliar ryggen medan Chica
försöker få Oban att uppvakta henne...

Jag har naturligtvis nyss gått lös
på Chica med en kätting,
därav hennes min ...

6 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Äsch då! Bilelände!

Anonym sa...

Köp en KIA istället ;) Vilket sött hundgäng!
Hur är det nu, funkar det bara att ringa/smsa IN på din mobil? ;)
Kram Challis

Kicki sa...

Biljävel! Ta lite mer chokladsås!

Anonym sa...

hundskrälle! förstår att det inte va lätt att få henne att sitta fint.. hon är världens sämsta modell.

Linda & Nova sa...

Jag som i min ungdom ville ha en skoda..numera opelägare med motorvärmaruttagsproblem som eld i sladden och mindre explotioner...frågan är om man inte skulle haft en crocodile dundee jeep? Den klarar väl allt?
Kramar! Trevlig helg :D

Anonym sa...

Ja ä int na för å skrytä, men som LYCKLIG ägare tell en Volvo 245. av 1988.års modell med dryga 47.000 MIL. å den bära går å går, så fo ja nog anse den sûm rent hög kvalitativ.
Dä ä int mång bila dä gå å sitt 2.st i å ändå frakt en dubbelsäng därbak.
KIAn ha ju int heller inponerat sedan man såg Kristin å Magnus problem. I bland ärä skönt å kunna lev kvär te gammväla!
Ha'ä värnomt å sköt om!
Gammvärlds Morfarn!