Sidor

onsdag 22 december 2010

Nu är det jul även i vårat hus ...

Efter många om och men fick granen komma in och prydas med silvriga och lila kulor! Jag som trodde jag skulle få stå och klä granen alldeles allena fick inte mindre än TRE hjälpredor; mor, far och svärmor <3
Pappa är väl inte helt förtjust över att granen varken har spira, glitter eller ljus. Men det sparar jag till nästa år! Synd att jag inte känner den underbara grandoften bara - näsan är helt igenmurad, men jag är redan på bättringsvägen (såklart) och räknar med att vara fit for fight imorgon som man säger.  







Hundarna har varit änglar idag! Jättekeliga, lugna och alldeles, alldeles ... följsamma! :)
Huset är varmt, hundarna trötta och jag är mätt så in i bomben. Jag ska pinka och gå och lägga mig, imorgon på dan före dopparedan så jobbar jag, wohoo!

3 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Mysigt med riktig gran! Jag har ingen gran alls, bara juldukar! =)

Kristin sa...

En riktigt God Jul till er allihopa, önskar Bessa, Karin Lovisa, Kristin och Magnus! Hoppas vi ses på juldagen. Kram

Anonym sa...

Gräna val ju rent å praktfull!
God fortsänning!