Sidor

onsdag 17 november 2010

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ingela och eftersom jag hittar på alla tänkbara ursäkter att inte gå ut och klyva ved så antar jag den! ;)


Fyra TV-program som jag tittar på:
1.Det enda program jag följer är "Lie to me" och det verkar ha lagt ner för den här säsongen tyvärr. 
2. Sen kanske jag kollar på det som jag råkar hamna framför, men mest kollar jag ner i böcker nu, även när jag sitter i TV-soffan. 


Fyra saker jag gjort idag:
1. Ätit två frukostar och två luncher...
2. Fastnat på Hunddata och olika kelpies MH:n och dylikt i alltför många timmar... 
3. Påbörjat kursplanering och inbjudan till projektkursen i freestyle...
4. Bitit på naglarna då tvättmaskinen aldrig slutar centrifugera...


Fyra saker jag längtar efter:
1. FAMILJEN!
2. Kunskap om hur man eldar i kakelugn så huset blir behagligt varmt och ombonat. 
3. En stor men ändå hyfsat varm träningshall med alla tänkbara hjälpmedel och perfekt underlag.
4. Sol och värme


Fyra saker på önskelistan:
1. En sån här som en kompis tipsade mig om :)
2. En ny bil, helst något jeepaktigt och med fyrhjulsdrift...
3. Ett frisörbesök hos bästa Sax&Kam :)
4. Några får...


Det är ingen idé att jag utmanar någon särskild för vad jag har sett har de flesta fått den redan, men är det någon som känner sig manad så vassego!

Inga kommentarer: