Sidor

tisdag 2 november 2010

Instruktörsutbildning i freestyle ...

Livets berg och dalbana gör att man inte alltid har ork till saker man annars tycker hör till livets goda; som att uppdatera bloggen till exempel :) Men nu är vi nog tillbaka på rätt spår, starkare än någonsin! 
I torsdags åkte både två -och fyrbenta ner till Enköping och svärmors hemtrevliga lägenhet. På fredagen lämnade jag och Tia den manliga halvan och tillbringade resten av helgen på instruktörskurs för några av freestylens största namn; Frida Binette och Emma Willblad. 
I bilen hem på söndagskvällen kände jag mig sprängfylld av nya idéer och är nu tokmotiverad att utvecklas ytterligare ett steg i freestylen. Under söndagen stirrade jag på telefondisplayen var och varannan minut då Linnéa och Lisabeth var i Umeå och försökte kvala in till Agria Cup på Stora Stockholm! Såklart lyckades de!! :D 

Vårt fina klassrum med
stora fönster och fina träningsmattor!
Pudeln Viska, Tollaren Eros,
BC:n Spike och Bedlingtonterriern Ida...


Hur man kan lära in momentet backa...


Tia gillade pumisar tydligen...


Fröknarna Frida Binette med Poppy
och Emma Willblad med Plätt :)



Och så har jag ju fyllt år! Underbar familj och vänner som jag har så hade de gått ihop och köpt en One Piece-overall åt mig!
Än har den inte anlänt så jag får nöja mig med piratkopian jag fick av den äldsta systern; ett noppigt gammalt underställ till en ytbärgardräkt!! Jag trodde jag skulle skratta käkarna ur led! :D
Sen har jag fått massor med andra fina presenter, bland annat sex stycken pocketböcker ur en serie som tycks innehålla allt jag vill ha: äventyr, övernaturligt, bitterljuv kärlek och lite porr!
 
Junie hjälpte mig att vispa
grädde till efterrätten ...

På catwalken :)

Nu: Lie to me, brasa i kakelugnen och sedan en varm dusch.
Imorgon: Ledighet, ny dammsugare, mamma, pappa och lilla Karin!

3 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Snäll familj du har!! Onepeacen mötte inga stående ovationer här hemma! =)

Vad är det för bokserie du har hittat nu då?

Anonym sa...

Dä va ingen dålig bokserie, varenda bok hûll över 15hundra sier. dä get ju vära läsning en hålv livslängd å branog mange upprepninger.
ha'ä gûtt å vi ses!

malin sa...

ja vi måste få en bild på overallen =D
M