Sidor

måndag 11 oktober 2010

Summasummarum!

Den här helgen har varit helt fantastisk!  
Mest hela lördagen gick åt att svassa omkring på Nordichallen bland hundratals hundar och goda vänner och där vi hejade fram Jenny och Moritz till BIG1:a. 
Vi som tyckte att vi fått en rejäl sovmorgon på lördagen sov ända till nio på söndagen! God frukost framför Jims värld på TV och sedan en mysig (men blåsig) höstpromenad innan jag åkte till Nordichallen för att se finalerna. Moritz slutade som BIS6:a!! Egentligen delar ju de som inte hamnar bland de fem bästa på delad sjätteplats, men domaren sa till Jenny att Moritz hamnade före dem iallafall. Så att hamna där är inte illa pinkat av en tjänstehund!

Det var folk på utställningen som jag gärna velat prata några minuter längre med, men tiden är knapp för alla, men jag är så glad så glad över alla jag hunnit få en glimt av ändå! 
Tråkigt att Renata med sällskap har egna liv och inte kunde stanna en hel vecka, eller att jag kunde dela mig på tre och följa med Linnea att kolla på holländare eller Ante & Malin för att kolla på deras goldenflicka...
Helgen avslutades med kinamat och fika hos käraste vänner, det kan ju knappast bli bättre!
 
Ja, jag vet att tejpen förstör
men ORKA (som ungdomarna säger)
riva bort den för ett kort när jag
äntligen fått örat att stå...


Kolla in tungan på Tia!
Vi körde några slag då
Niklas gömde sig och hon
blir helt exter.


Obans ohängde bror Oyster...


SE uch EE uch ESTW-10 TJH (FM) Aussie Action´s Moritz


Jenny kutar trots träningsvärk
och låsningar i vaden :)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Me love adrenalin!
Tack för att du knäppte kort, pappa var väl så nervös och upptagen me Moritz så han hade säkert inte ens kameran med sig ;) kram! // Jenny

Malin sa...

Underbara helg =) Önskar också att du varit med upp till Sollefteå men som du sa så har alla andra ett eget liv också... Jobbigt=)
Kram. M