Sidor

onsdag 6 oktober 2010

Komplettering till gårdagens EFIT; 1984-10-04

"Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli!"
(Det är faktiskt inte jag på bilden, även om det
är ruskigt likt mig som barn!!)




Väder +10 grader, grått med regndis

Traktorn går sönder, bult i lastaren.
Carina till MVC, har ökat 1,5 kg till 63,5 kg och 1 cm i magomfång. Detta glädjande då hon legat
inne på sjukhus i tre dagar för högt blodtryck och babyn (Angelika) med noll tillväxt.
KL. 21.15 hemma, lugnt väder, mulet +10 grader.







Detta är från pappas dagbok det året jag föddes, nittonhundraåttiofyra. Detta ska jag göra varje gång jag lägger in ett EFIT, det är helt fantastiskt att han skrivit dagbok varje dag i tjugosex år! Förstår ni vilken guldgruva det kommer vara för våra barnbarn?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gullefjun! Nu väntar jag på önskelistan, bara. Kram moster

Malin sa...

önskar jag hade uthålligheten att skriva dagbok också. Gillar far din. Han verkar härlig. Kram.

Famse sa...

Vad härligt..o det gick ju bra..här är du nu (det va ingen vidare tillväxt sen heller förstås ;))
kraaaaaaaaaaaaaaam

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vad fantastiskt roligt att ha kvar!