Sidor

fredag 10 september 2010

Jaktlycka & studiebesök...

Hos pappa blev vi bjudna på
nykokt kaffe. Sex personer i
en jaktstuga fyra-fem meter
över marken!



Ingen kan tro att den sköna mön
är fyra(snart fem)-barnsmor!
Hon är vacker som en dag! Hjärta!



Glada hundar i blåbärsriset!


Premiärbrasa på kvällen med
mysfaktor HÖG.
Jag är fortfarande rätt
mallig över mina perfekt
yxade braspinnar.


Fina familjen!




Sötaste Tynn!


Mina vänner har lämnat Sundsvall och har lämnat ett stort tomrum efter sig. Jag kan mycket väl tänka mig att ha dem boendes här jämt och ständigt ;)

Vid lunch igår åkte jag till Umeå med jobbet för att kolla in ett annat lekland och inspireras litegrann, jättekul och vi har massor med nya idéer. Det blev god mat, god öl och gott sällskap den kvällen så vi var rätt mör idag :) Men kul hade vi!

I helgen ska jag jobba och fira mina syskon ordentligt, det kanske till och med blir ett och annat freestylemöte med bästaste träningskompisarna.

Men nu, boken och täcket... Zzz...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemkommen borti jaktkûja å ättä en natt däri rätte sänga siamä käringa känns dä som om ja ha vûre borte dyng länjen.
Tack för visiten däri kûja dä va jaktens bästa dag.

Till: Fam.
Tack för edert besök i min enkla boning, detta satte guldkant på dagen. Synd bara att jag ej kom ihåg att be er skriva i gästboken. Det hade förstås varit en stjärna i kanten med ett så långväga och celebert besök att visa upp för kommande gäster.
Hoppas dock att det kommer ett framtida tillfälle.
Ta väl vara på dig och din familj!
Jag håller tummarna för en ny liten jägare.
Jägar Morfarn!

Famse sa...

Tack Angel o N för en kanon vistelse i norraste norr (lätt överdrift, men för oss känns det så ;))

Morfarn :
Det var en upplevelse minsann att få dricka kokkaffe i en svajande koja uppe i det blå...gästboken tar vi nästa gång.
Hälsa mor i huset o tuppen (han som hette "Jävlar i helvetet" ;))

Hälning från söder