Sidor

fredag 20 augusti 2010

Status Malandsvägen fredag 13:26...

Jag tar paus i mitt plockandet på övervåningen, har just insett att vi ändå är en bokhylla för kort :( Önskar att jag hade en såg så jag kunde dela (snedtak uppe) på den vi har nere i vardagsrummet som mest bara står där och samlar damm... Kanske man kan skära med en tandad brödkniv? Och sen runda av lite med slippapper...? Det blir säkert inte så farligt som man föreställer sig *host*




Trodde jag hittat en väldigt
intressant bok!
Tills jag insåg att det såklart
står förhands-ex.
Mohahaha!

Jag insåg precis att det fungerar jättebra med vit chokladsås till blåbärspaj om valpuslingen klättrat upp på bordet och tagit grädden. Väääldigt sött dock, men fullt ätbart :)


2 kommentarer:

Ingela,Zeb, Indy sa...

Jag läste också titeln på det mer spännande viset! =)

Jaså valpuslingen kan klättra på bort. Duktig kille det där!

Anonym sa...

Asgarv! Jag har tydligen precis lika snuskigt sätt att läsa på som du och Ingela ;)
/Challis