Sidor

onsdag 25 augusti 2010

Jag har världens finaste familj!

Foto: Blandade fotografer :)

Paulina, Jon & Junie...


Stora syster yster
och Karin!




En fager sjöjungfru...
HAHAHA, hysteriskt kul.


Lilla syster yster med sitt hjärta.


Finaste pappa och finaste mamma!
Ni är BÄST!


Mmm!



Junie berättar något
väldigt intressant...



Med såna fantastiska människor som jag har omkring mig är det inte så konstigt att man är glad och positiv för jämnan eller hur? Varesig det är en familjemedlem, en vän jag träffar varje dag eller en vän jag träffar sällan, en vän jag pratar med om det ena eller en vän jag pratar med om det andra, en fyrbent vän eller en enbent vän, en hundtokig vän eller en inredningstokig vän, en barndomsvän eller en nyfunnen vän, en mycket äldre vän eller en mycket yngre vän...

Jag är helt enkelt förbaskat lyckligt lottad!

Nu ska jag leta fram mitt duntäcke och läsa några sidor i Twilightböckerna jag fått låna av Ingela. Imorgon ska Tia få en alldeles egen promenad och sedan ska Oban lämnas hos bästa Toini innan arbetsdagen! De har fått vila upp sig efter att ha varit på bootcamp hos min pappa som ställer upp i vått och torrt.
Jag kan inte sticka under stol med att det är skönt att Oban är tillbaka hos Toini på dagarna också, jag får helt klart mycket gratis då hon är väldigt konsekvent och uppmärksam och har ovärderlig erfarenhet av hund och framförallt kelpie.

Gnatt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men såg jag inte Ariel där vid strandkanten?! Akta dej för Ursula - sjöhäxan, hon vill stjäla din röst! ;-) /Moster

Kristin sa...

Jaaa, de' haar du! ;)
Men har du inte tänkt på att alla är trevliga och glada för att du är med? Kanske?

Kram! :)

Anonym sa...

vad är en enbent vän ? kommer inte på vem el vad som har ett ben ? mjölkpall ?

Anonym sa...

Dä ä int na besvär å ställ opp då man ha utbyte tå hunnan själv å. Du skû veta att ja sakne Grimmen än å tytje å iblan att ja rent si'n. Hoppas du snart ha behov å lämn ifrån däg nan na tag igen.
Ha'ä å sköt om!
Hundrastar morfarn!

Ingela,Zeb, Indy sa...

Hoppas du gillar böckerna! Jag åkte förbi i ditt område häromdagen och funderade över vilket hur som kunde vara ert. Såg inga Kelpieskräp någonstans =)