Sidor

torsdag 19 augusti 2010

Jag & Chef Ramsay...

...iallafall när det kommer till att svära då jag blir upprörd. För matlagningen gick sådär... Sylten verkade hemskt rinnig och jag hade inte rätt grejor till att göra saft och jag skrev "rotsäckspytt" istället för rotsakspytt på matlådorna. Men musiken var på högsta volym och pajerna blev kanongoda, hundarna sprang som idioter ut och in genom dörren och grannen vinkade glatt när han såg att jag buggade loss i köket. Kul att man kan glädja någon...





Ååh, hoppas mamma och pappa kommer snart för jag är såå sugen på en kopp kaffe, blåbärspaj och vaniljglass!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Kunde ha varit värre... du skrev i alla fall inte råsexpitt eller nåt dylikt!
Vaniljglass och blåbärspaj är värt att vänta på, och det är det sällskapet också. :) Men jag och Magnus har just klämt i oss varsin bägare HEMgjord vaniljglass med äkta vanilj, äkta grädde, och hemvärpta ägg, och vi kan lova att godare glass än vår får du inte tag på i affär'n! (Dock hade den varit ännu godare med lite paj vid sidan...)
Kram Gammkäringsöstradin

Malin sa...

men du fotar fantastiskt fint iallafall. *kram*
M

Anonym sa...

Du gläder alltid mig :)
Kram Challis