Sidor

fredag 6 augusti 2010

Fina-lly friday!

Måndag: Oooh, lediga dag! Fina och Leia har ankommit till Sundsvall så vi hänger med mamma och pappa hela halva dagen. Vi äter god mat på Laco di coma och shoppar arbetsbyxor, dammsugare, mat i mängder och snor armeringsjärn bakom övergivna byggnader.

Tisdag: Nämen ÄNNU en ledig dag? Det städas och rensas och krattas, solen lyser och hundarna myser!


Fina & hundarna
rensar grusgången.
Jag städar inomhus.

Onsdag: Kaos på jobbet med hundratals skrikande ungar och ösregn ute. Trött i ben och trött i huvudet resulterade i slö kväll hemma.

Torsdag: Födelsedagsmiddag med grillning för Fina! God mat och supertrevligt sällskap!


Nina & Fina är husmorlig!


Visst fick hon en fin present när hon fyllde år?!
Det är gamla kakformar, jag är
sååå avundsjuk!


Fredag: Soligt och varmt ger lite för lite klirr i kassan på Draken, men det är så skönt efter den här hysteriska sommaren. Fina & Nina är här och vi har nog pratat konstant i fem timmar, men helgen går i jobbets tecken så jag måste verkligen gå och lägga mig nu. Oban ska vara hos Toini och Tia ska få sällskap av Lilly. Fina & Leia kommer åka hem och det är ju tråkigt :( Det har varit så himla mysigt att ha dem här och jag kommer sakna dem så det gör ont.

Imorgonär det bara två dagar kvar till min semester, wohooo!

1 kommentar:

meit sa...

vi har en sån burk på jobbet =) vill du ha den ??