Sidor

onsdag 11 augusti 2010

Dag tre...

...och solen behagar faktiskt titta fram!
Vi sitter inomhus för tillfället med varsin dator i knät; Niklas med sina båtar och jag med mina bilder. Vi ska snart gå ut på långpromenad för ikväll ska hundarna få tillbringa kvällen i endast varandras sällskap då vi ska ut på galej med vänner, men de är fortfarande lite sega efter ett dygn på landet så det gör inget! :)
Det är lyxigt i Viksjö; himmelskt god mat och dryck, en far som tar ut hundarna på morgonpromenad så vi kan ta sovmorgon och en mor som dukar fram frukost!



Jag, Ingela, Junie & hundarna
gick opp till
kusin Karin före middagen!





Gollonge!


Påväg genom Stugbyn upp till Kristin,
Magnus & Karin...


Visst har Kristin pimpat
Karins hjälm fint? :)


Ingela, jag & mammis!


Gurkor i växthuset.


Mammas Islandshöna (?) och
den enda bebisen i år...


Äntligen är det uppehåll så
jag kan visa vår fina entré
som Fina fixat!
Fattas bara skylten jag fick
av Cilla; "ute med hunden"
När jag hittat den bland
kartongerna uppe...



Don't mind the tufsiga
och oklippta gräset...

Nu måste jag ta tag i inköpslistan igen, på fredag firar vi Niklas trettioårsdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint hus!
Kram från Hanna, Lovikka, Frasse & Nessi

Lill Siss sa...

Mysiga bilder det blev! Det ser så hemtrevligt ut hos er nu. Längtar tills vi köper hus! :) Ring Jimmy om ni behöver gräset klippt, han tycker om att jobba och inte tala om att få hundbajs mellan tårna!

Anonym sa...

Stinta va bra'a bildre dä val. Båna tycks ju altin vära lättfota å likt ärä vä djura. Nu si vi bära fram åt frädan.
Ha'ä gûtt å sköt om!
Hund rastar Fadern!