Sidor

söndag 13 juni 2010

Några inflyttningspresenter...

Tillbehör till kakelugnen från
Niklas moster Karin och
hennes familj!


Vit orkidé från Linnéa & Jonas
med jättejättefin rund kruka!
Och röda ljuslyktor från Meit & co,
passar med resten av altanen!


Lila orkidé med massor av
blommor från syster Kris,
svåger Magnus och sötnöt Karin.
Och Bessa såklart!


Sista semesterdagen har då alltså passerat och jag är egentligen uppe alldeles för länge med tanke på att jag ska upp innan tuppen och rasta Tia och lämna Oban hos bästa Toini.
Jag vill inte alls jobba egentligen, men vad gör man...? Lånen blir inte mindre ju mer jag dräller omkring här hemma! Niklas, den lyckosten, har semester en vecka till och den ska han tillbringa inomhus på svettiga, håriga och äckliga judomattor bland alla de andra tokskallarna som träffas några gånger per år och brottas under instruktioner av en gammal japan :D
Det bästa med att Shishiya kommer (som japanen då heter) är att han alltid har solen med sig, säger Niklas, det slår tydligen aldrig fel! Han anländer till Sundsvall på tisdagkväll, så strålar solen då vet ni att det beror på en tankspridd liten gubbe som doftar rakvatten och kisar vänligt mot alla han möter.

Nej, nu måste jag verkligen skynda mig i säng. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Solen kom på tisdagkväll! :D TACK! // Tittutan