Sidor

fredag 11 juni 2010

Fredags-playdate!

Fyra kelpies på gården är en fröjd för ögat!


Fenrisulvarna i Maland...


Fina lilla Neccessary...
(Aussie Action's såklart! Obans
storasyster.)


Aussie Action's Red Olive (Olivia)




Tia kollar av Ness...


Och här försöker hon äta opp henne?
(Haha...)




Idag har jag och min man varit riktigt flitiga och ägnat tid i trädgården. Vi har fått låna (eftersom Berners åt upp hela vårt sparkonto) en grästrimmer av mamma och pappa så nu vill man absolut inte gå in! Det blir sååå fint! Jag har bestämt mig för att rensa lite rabatter men inte lägga ner så mycket tid på plantering denna sommar utan sparar det till nästa. Men mor ska hjälpa mig med att få något färglatt i krukor iallafall. Men åååh, vilken lyx jag lever i! Jag är fullkomligt förälskat i vår lilla stuga och allt som hör till.

På eftermiddagen kom Toini och Gun-Britt förbi med Ness och Olivia, Obans systrar. De har härjat omkring alla fyra och nu sover den svarte lille saten mellan mina fårullstofflor. Niklas är och tränar och jag tror jag och Tia ska göra detsamma medan det ändå är uppehåll ute.

På måndag börjar jag jobba igen. Det känns ju sådär... :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

De fins int så mytje å kommentärä, men att de ä mä delade känslor som ja läs att de nu ä HEMME i Malan å int hennen hos oss. De vart jussom så verkligt når dä stog å läsa. Ja tänkte först, men va skriva förla?
Ja jett ändå säge att I ä väl unt å bära å lyckönske. Behåll bära n'dan känslan å eran barnsliga kärlek. De kom no svacker å, men dä ä då dä ä bra å kunna vära lite barnslig å int så prestige fylld.
Härliga bilder, men för å fo dûm ur n'dan vinkeln kan int ens du ha stått rak å fota.
Ha hûrt att dä skû bli regne i måran. Om ä bli så, tro ja no att vi å sök oss åt Malan å a'lill Karin.
Men ååå va ja å bli sûgen på'n valp.
Ha'n bra kväll, å ä barnsligen!
Dubbelmorfarn!

Krutrut-Lisa sa...

Bloggen blev SVIIIINFIN! Jag har aldrig sett på maken vad allt passar samman. DUKTIGA DU!

Kram LISA

Meit sa...

Vad snygg bloggen är =)