Sidor

måndag 17 maj 2010

Å hej vad det går!

Redo för startsignal...


Okej, NU?!


Nähä...?
Nu då?



Men vad faaaasiken. KOM IGEN segpropp!


Dagens bästa:

Nio dagar kvar tills vi står med nyckeln i handen. NIO DAGAR! Och eftersom dagarna tycks rusa fram med mig släpandes bakefter så är vi snart där...
Sms från raraste Elin som jag saknar så hjärtat slits ur kroppen, hon kommer hem snart!
Effektiv men ändå stillsam arbetsdag, gillas.
Promenad till de finare kvarteren i Sundsvall och lite småprat med go' familj och en skymt av ett grandishuvud som lät lika stor som han såg ut att vara.
Hanna & Lovikkas uppflytt till klass 2 i freestyle - GRATTIS!

Dagens sämsta:
Ännu en sak jag glömt, den här också väldigt viktig. INTE BRA! Nu måste jag verkligen skriva ner saker på en gång så det inte bara fastnar där inne i röran. Aaarrgh!

1 kommentar:

Ingela, Zeb, Indy sa...

NIO dagar! Det är ju ingenting! Snart är ni där! I ert eget hus! Åh jag är så avundsjuk! =)