Sidor

söndag 3 januari 2010

Allting ä vitt, vitt, vitt ...





Vi kom hem en dag tidigare från Västerås och med det menas att jag hade en så gott som oplanerad söndag - halleleluja! Det har dammsugats, lagats mat, mysts, hämtats skidor i Viksjö och njutits av några futtiga timmar med klanen Genberg. Jag har äntligen hittat en låt och ett tema till klass två i freestyle - wohoo! Så nu är det bara att köra, även om det är långt till tävling.
Imorgon ska jag och Tia ta en premiärtur på skidor, vi får väl se om jag kommer tillbaka helskinnad :)

3 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Undrar om jag ska våga ställa mig på ett par skidor med Indy? Vore kul att prova!

Anonym sa...

No va besöke i din stil allti. "Ha i hittåt skien? Geck dum å använnä? Va ärum nascht?" Provtur så lössnön yrde å a'Tia såg ut sum na snöovär!
"Nä nu jet ja no fära hemmåt, ha vure borte länje."
Å så såg vi e rökmoln som drog neåt byn.
Men de va ändå rolet å si att du ä fresk. Ha en go fortsättning å sköt om i alle tri!
Välkommen Åter!
Dubbel Morfarn!

Kicki sa...

Vilka härliga vinterbilder!
Lycka till med skidåkningen!