Sidor

onsdag 2 december 2009

Lussar till utflykten...



En ledig onsdag måste ju firas med utflykt. Linnéa tar sina två, jag tar min och lånehunden och så promenerar vi (den lite kortare) vägen opp till Klisstugan. Solen är ju faktiskt framme så jag ska minsann kånka med mig kameran också. Leia som är här i fyra veckor då matte utbildar sig till soldat får tyvärr stanna hemma då plattor och skruvar i hennes ben kommer lossna om hon ska promenera så långt. Hennes längsta promenad om dagen är i tjugo minuter, däremellan bara kvartar. Tråkigt, men på en rottweiler med st: bernhard-psyke så fungerar det utan problem.
Nu ska jag provsmaka lussekatterna! :)

2 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Mmm, lussekatter! Jag måste baka!

S as in Supermom sa...

Håller med dig, härligt med äntligen december å kyla! Kramizar