Sidor

fredag 20 november 2009

Were goin' south!

Målar "rymdrummet" på Drakborgen...


Åååååååheeeeeeej...



"Den Ansiktslöse".
;)


Det gäller att hålla armar och ben
i styr då man tränar med Niklas.
När vi tränar slutar det oftast med
att jag blir sur...
:D


Inom aikidon ska man ha låg
tyngdpunkt för att stå stadigt
och Kristins är precis på rätta stället nu! :)



<3


Ett sådant fantastiskt inrutat liv jag lever just nu! Jobba, träna hund och familj. Det passar liksom himla bra dessa grådassiga dagar då energidepån tar slut ganska snabbt. Arbetsuppgifterna består för närvarande av att måla figurer på väggar och jag MÅSTE verkligen se till att få tag i en utbildning som kan ge mig liknande arbetsuppgifter varje dag, det är inte på långa vägar min grej att serva människor på det sättet jag gör nu.

Det är inte mycket som händer mellan dessa glesa uppdateringar. Kameran ligger mest i bokhyllan och ibland slås inte ens datorn på... Några grejer är att freestylegruppen har blivit uttagen till Sundsvalls BHK:s "elitsatsning" vilket ska bli fantastiskt spännande! Dessutom har jag börjat bli riktigt förväntansfull inför storasysters förlossning, hoppas den lill* väntar åtminstone några dagar till innan h*n kommer ut. Leia har flyttat in här tillfälligt igen då matte är på soldatutbildning och det innebär att lyfta fytio kilo tung hund upp och ner för trappen varje dag :) Dessutom är det rehabilitering och medicinering och en himla massa vila då man har opererat benet. Än så länge ser det bra ut men varje promenad är med vakande öga då minsta lilla skutt kan krakelera hela benet! Senast i tisdags var vi på Timrå Djur & Natur och simmade och Tia som varit en säl hela sommaren var så förbannat stressad att hon vibrerade bort massor av energi redan innan.

Nu packar jag bilen med hundar och grejor och skodar till Enköping. Egentligen ska jag inte sitta här då jag har en lååång todolista som ska vara klar innan N ska hämtas opp på jobbet klockan tolv, men jag får liksom inte fingrarna ur...
Blandannat ska jag byta en blinkerslampa så ni kan väl önska mig lycka till. Hoppas det inte förstör hela mitt humör...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hulö, va fine å rolige bilder du hadd nu igen. Ja jet ändå säge att jäg ä mäst nyfiken på deranne mä blinkerslampa? Feck du fingra borti.. å dit mä lampa å ha du sen alle figrer kvär? Ibland kan ju grejen vära både smart å service vänlig, men för de merige unnres man ju va dä ä för jv-a pyggme sum ha tillverke grejen. Vi ha idag åter fott si sola 32.däga sen sist. Ja hoppas ni å ha finvärä.
Bra att du hurde tårä om framkomsta, de Tacka vi för. Hur dä än ä äre orolet att ha nära å kära utätte vägan, särskelt n'hann tin på årä.
Ha n bra hålg å kör värnomt åsså då i fär hemmåt!
Stolt å orolet Morfarn!
Mora hels å förståss, hon ä brano käret hon å!

PS, dä ä särkelt kul dehann mä Hunnupvisningen tytje jäg då.

Fampan sa...

Fy faan, Angel..du e så duktig..du får måla mina väggar..ANYTIME!!
Saknar dig. Kram

Kicki sa...

Guuud så fint det blir! Häftigt, tänkte jag skriva men det låter så B... hahahaha.

Lava tackar för grattishälsningen!