Sidor

söndag 8 november 2009

Farsda'...

Mosters hjärtegryn har TVÅ tänder och de behöver omvårdnad de också...


Viksjön i dimma och en poserande skrutthund...




Junie vinkar till Morfar'n.
Är hon inte jordens mest fantastiska lilla skapelse?



Inte klokt att även den här helgen också lider mot sitt slut.
Jag hann inte ligga så mycket i soffan och se på Disneyfilm som jag hade tänkt, men det kan ju ändå inte jämföras med att gå på lilla W:s fina dop eller äta en god middag i "nygamla" vänners lag tills sent in på natta. Vi har också åkt ut på landet med vår nylagade räserbil som än så länge varken hostar eller stånkar utan verkar må ganska bra. Tror jag det med alla *jkrfg*nksjdf*-pengar vi lagt ut på skräpet...
Till veckan jobbar jag sex dagar av sju och den enda lediga ska jag få trasslet på mitt huvud ordnat av bästaste Linnéa.
Och det behövs vill jag lova.

My god, nu kallar duntäcket igen. Zzz...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för senast! Farsdagen, men herre je va de val tomt då i hadde fure å hon sum ä minst sakne man ju allestärns.
Men vi sku ju fo ha a åt hålja igen.
Fina bilder igen gumman.
Hoppas vi fo anledning å träffes snart igen.
Sköt om å ta väl vara på i!
Käret Morfarn!