Sidor

onsdag 7 oktober 2009

Jag måste bara visa...

Foto: Mathias Lindqvist

...min gubbe som sagt att jag är det vackraste han sett TRE GÅNGER minst ! på två dagar. Undrar om det har med min nya frippa att göra eller om han har nåt i kikaren...
Men jag tycker ändå han är skitsnygg i sin byxkjol och med sitt respektinguvande svärd (du får såga i år för att få av armen, trust me). Challis, du vet vad jag pratar om som också har en livsfarlig kampsportssnubbe ;)

Utan den gamle grå är jag iallafall långt ifrån den människa jag vill vara. Han gör mig hel <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va ä dehanne för nytt nu då? Bära för att han ha håre baki ansekte å en lang en käpp ti nävan så int än nan kär fördä. Vi fo fäl si den 24.e va han gå för. Men de jet ja säge att för ti å vära så kort sum han ä han lange ärmer å ä bra på å vifta mä rum. Men de va jäg å når ja va ong. Nu dug ja int te å rätt ut dom helt en gang. Men ja klaga int för dum dug branog ändå te å jära de jag ha te jära. Men än en gang, visst ärä en bra bild!
Hare å sköt om!
Avunsjuk, men Käret Morfarn!

Challis sa...

Hahaha! Med träningsfrekvensen här hemma så är dottern snart den som är den "livsfarlige" ;)

Famse sa...

Vill osså se din nya "frippa(?)"

Anonym sa...

Lägg ut frippan för böveln! Har hört talas om skönheten i söder!! Kram moster, Va hette ´re´ ...