Sidor

måndag 12 oktober 2009

Frippa.


Kort & vitt, lättsamt & kvinnligt. Jag är nöjd.

Annat är det med kameraexperten. Vi får inte tillbaka några pengar.
Allt rann ur mig när jag slet upp kuvertet och ögnade igenom det. Då försvann lusten att ens gå ut med hundarna. Min så mysiga morgon med dåliga serier, lägenhetstillfixning och Hundsport blev som bortblåst.
Men vid det här laget känner jag mig själv så jag surar och tycker alldeles förfärligt synd om oss idag och är piggelin imorgon igen. Right?

6 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Jättesnygg frisyr!!! =)

Men vad supertrist med era pengar!! Kan inte fatta att ni inte ska få tillbaks dem?! Vilket vansinne!

Anonym sa...

Håret hade jag ju sett och du är söt Gumman. Jag menar lik Far men söt ändå. Kameraexperten förvånar mig inte, dom va ju kriminella och då är det ju genast svårare. Mins spritfabriken i Söråker. Polisen vet vem, vilka det var men de är oantastbara. Vi har inte gjort något brottsligt bara försökt driva något som inte gick. Det höll på och kosta oss liv och hälsa innan vi insåg "det måste få gå". Oss jagar kronofogden på 10.kr om så behövs och har nu gjort i 10.år Ingen skall någonsin säga att vi är lika inför lagen. Mins Marjasin med sitt kontokorts klippande! Jag blir bara så FÖRBANNAD när jag tänker på det.
Det bästa är dock att glömma och leva vidare. Sköt om er och må väl!
Sur och förbannad Morfarn!!!

Titti sa...

Fan vad schnyggt!

Anonym sa...

Tufft! Och skitsnyggt! Tack för titten! /Moster

Lykke & Maria sa...

du blev så jävla snygg i håret (förlåt för svärandet) Sofistikerat och MUY kvinnligt! Grr... :P haha!! planera in mig någon dag då du är ledig, säg till vilken dag det blir (vilken vecka och helst detta år iaf ;) ) Jäkla skit kameraexperten. dom har ju robbat era pengar, skamligt att inte få igen en krona. Pratat med erat försäkringsbolag. Rån och överfall vet jag drullen täcker men stöld och rån är väl same same but... ja du fattar!! Hoppas de är bra annars. jobba inte ihjäl dig! KRAM

Famse sa...

Du e så vacker o underbar, min Angel