Sidor

torsdag 22 oktober 2009

Dagens charmtroll...






... är Aussie Action's Black Nikita och så Emilia som också är en av Kickis uppfödningar kan man säga; barnbarn! :) Jag tycker Junie är snäll och medgörlig men hon är pain in the ass om man jämför med den här ongen. Det blir nog så om man har en aktiv mamma som tränar hund både på plan och i djupskog, det är liksom bara att hänga med!

Idag har vi börjat träna lite löst på LK2:ans moment och smidit planer angående klubbstugan, hähä.
Mat i magen och en film i soffan har vi avverkat, ska kolla de vanliga bloggarna och försöka skriva ut en himla massa bilder på skivor. OM NI SOM VÄNTAR PÅ EN SKIVA LÄSER DETTA: Jag ska skynda mig, jag har inte glömt!! :D
Imorgon är min ledighet slut och så blir det fredagkväll. I den här lägenheten infinner sig inte det där fredagsmyset särskilt ofta då helg betyder dunkadunka, bröl och förjävligt dålig sång från lägenheten intill. Dessutom ska jag göra högskoleprovet på lördagen... Varför jag nu fick för mig något så dumt. Trevligt sätt att tillbringa sin tjugofemårsdag på.

1 kommentar:

Linnea sa...

Men gud vilka söta barn!, måste genast stjäla bilderna på den håriga svarta ungen ;-)