Sidor

onsdag 30 september 2009



Usch, jag orkar inte skriva något.

~Bara att jag aldrig kan se mig mätt på min fantastiska systerdotter...
~Och att vi har varit och tittat på ett fint hus som skulle kunna fungera som bo, bara det att det svider ganska
bra i plånboken...
~Jag har bra mycket kortare hår nu än imorse strax före tio...
~Jag hinner inte med alla som jag skulle vilja...
~Det är stora förändringar på jobbet och arbetsuppgifterna är för tillfället mer väggmåleri och idéspruta än
cafétant och städerska...
~Min hund är den bästa på jorden...
~Min lillasyster är den bästa på jorden...
~Jag lyckades göra en smaklig quornlasange...
~Råkost är rågott...
~Jag passar verkligen inte att träna freestyle, men ger det ett år till...
~Jag börjar känna att det är dags att krypa i ide, dvs mer hemmakvällar med tända ljus än fläng hit och dit...
~Jag känner hatkärlek till vår bil...
~Jag måste skaffa mig ett par skidor...
~Jag vill knycka med mig några väninnor och fjällvandra en helg utan ungar och absolut utan karlar...
~Jag längtar efter att krypa ner under duntäcket för att imorgon vakna upp till två studsande hundar, sätta mig i en iskall bil och sedan gå från birsta och hem...

9 kommentarer:

Malin sa...

JAg vill fjällvandra med dig!!! Men då måste jag börja träna nu. menar du allvar?? Isåfall måste jag börja långpromenera med dig omgående så jag orkar sen=)

Anonym sa...

N'dan bilden med vägen rakt in i "höstlyckan" kan du gära en förstoring tå. Den innehåller de merige, färger, spänning,tystnad och mystik! Billdern tå båna bli ju alltin bra särskelt om dum då tokskratte. dä ä nästan så man kan höre "kvittre". Men hölu va ä en guornlasange för nanting? Ärä nanting vi ha ete här på glöa dä? Å ä du säker på att de int ä na hälsovådligt, dä hörs falle unnerligt tytje jäg! Dä ä fäll int na fel mä mannagryns gröten heller. Å va ha dä vurte för fel på de mannliga släckte nu då!!!
Å de sku ja bära täla om för däg att du sku int sätte däg i nan iskall bil, de fins motor och cupevärmare som värnar om både däg å bilen. Spär in på na anne!
Fortfarande avundas ja däg hunnan.
A'hennen ärä -5,9.gr nu på måran. men nu jet ja hä mäg ut diti vehugen!
Ha dä å sköt om i, å glöm int bort gubben, dum kan vära bra utimella å!
Käret å fundersam Morfarn!

Famse sa...

Du skulle bara våga fjällvandra utan mig!!!

kommer du ihåg mig? niklas? sa...

Jag trodde att jag var den bästa på jorden? Varför står inte jag med på listan? =(

Lill siss sa...

Du är den bästa på jorden! Vi älskar dig!!! Massor <3

Ingela, Zeb, Indy sa...

Mmm, jag vill också fjällvandra!

Vimla sa...

Hej & va kul du hittade min sida :)
SUPER STORT TACK för i helgen!!!

Det var jätte kul att träffa alla trevliga 2 och 4 beningar ;) och ni var så gulliga som fixat super middag och allt!

TOPPEN helt enkelt :D Hoppas vi ses fler gånger & lycka till på alla tävlingar, jag är övertygad om att det kommer gå strålande för er!

Kram från oss

Famse sa...

KRÖNIKÖR!!!!...(förlåt, din Tourrettes smittar)

Famse sa...

KRÖNIKÖR!!!!...(förlåt, din Tourrettes smittar)