Sidor

onsdag 9 september 2009

Att man aldrig får nog...





Än en gång har man suttit på Kicki och Björns veranda, sörplat kaffe och gnuggat näsan i valppälsar. Tre kladdkaksbitar fick tydligen också plats i magen innan besöket var över, valparna inklickade och koppeltränade och jag och Linnéa var rörande överens om att tillbringa tre timmar med sjuveckorsvalpar är samma som tre timmar med en barnfamilj. Puh!
Nu är husse hemma så vi ska bila ut till Birsta för en snabbmatsmiddag och sedan kika på lite födelsedagscyklar :) Sedan tar jag och Tia en träningstimma på SBHK för om en och en halv vecka är det ju äntligen tävling, tjoho! Men med tanke på Tias jag-är-en-trumpen-tonåringsattityd och min brist på tolerans och tålamod så kanske det bara blir en kvart.
Laddar även för fullt inför aikido-comebacken imorgon. *svälj*

5 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Förstår inte hur du klarar av att gå därifrån utan att stoppa minst en valp i fickan för medtagning hem! =)

S as in Supermom sa...

Åh, dom är ju så jävla bedårande!!! Å vad fin blogg du har :) Kram

Malin sa...

gud va söta!

Fina sa...

aikido-comeback? det var som fan! Du vill kanske få slå din sambo lite mer lagligt eller? ;) Nu ska jag ta ut monstret på ännu en 10 min promenad, du kan ju gissa om hon älskar mig just nu? Du ska se blicken när vi börjar vända hemåt igen "Skämtar du eller? Aha du har glömt något... eller... är du SERIÖS?" Men men, så får det bli om hon ska bli frisk, rackaren. Så jag behöver alla dina tips på stimulering som du kan. Massa kramar
och du, kan du inte ta med en vappe åt MIG i handväskan när du är där nästa gång? Så söta

Anonym sa...

Herre, min je va mytje bilder å de hann valp bildern kan man ju rakt int si se mätt på, då tänk ja förståss på hunna å int a'Junie.
Fortsätt fota! Ja feck å nöje mä å tryck på avtryckarn ti kamera unner älgjakten då vi val utan älg. Men de vart å en par rektit goa bilder.
Synn att Leija ha furä, ja saknena nog ja. Men du kan fäll hels åt matte åt na från mäg.
Ha ä å sköt om!
Käret Morfarn!