Sidor

måndag 17 augusti 2009



Utflykten i fredags resulterade
i en korg med Karl-Johan, fika
med utsikt från pappas jaktstuga,
jättemysig kväll på altanen och
några glas rött!



Två av flickorna på Aussie Action's!
Hannen har tyvärr avlivats då det visade
sig att han hade en förlossningsskada.




Gamla Freja visar var skåpet ska
stå då det gäller simning!



Idag är sista dagen på semestern. Två veckor har gått i rasande fart samtidigt som jag varje dag förundrats över att det var flera dagar kvar! Nu känns det helt okej att kliva upp tidigt imorgonbitti och motionera hundarna innan arbetspasset. Idag har jag egentligen en massa saker jag borde ta tag i men det är också en sådan där dag då allt går i slowmotion... Usch. Klockan tolv tar jag hundarna med mig ut till Matfors och tränar lite, det får en alltid att må lite bättre, men todolistan kommer fortfarande vara lika lång när jag kommer tillbaka. Kräk.
Igår flyttade Fina till Uppsala för sitt nya jobb också, känns sådär. Tråkigt att hon inte finns i trappen bredvid men jag är glad att hon vågar göra det hon vill! Leia kommer bo här till och med fredag så får vi se sen hur det blir.
Okay, todolista var det ja...

1 kommentar:

Fina sa...

Men OJ fick de avliva hanen? Tur i oturen att ni inte skulle ha honom. Saknar er massor! Pussokram