Sidor

måndag 17 augusti 2009

Tävlingen!



Caruso jobbade bra trots att jag snubblade över honom några gånger, inte alls van med en sådan liten :)
Vi nollade apporteringen och hoppet, annars var det åttor, nior och tior. Skitkul var det och jag var inte alls speciellt nervös! Kenneth & Dojan vann naturligtvis - grattis! Nu har ju de tagit LP1 och börjar träna till tvåan, men snart är vi ikapp och då j*vlar ;)
Linnéa genomförde tävlingen trots att kroppen inte ville vara med och nollade tyvärr tre moment, men alla de andra gick galant!
Man får ju definitivt blodad tand och nu bläddrar jag fram nästa tävling!

4 kommentarer:

Malin sa...

grattis! kul att du kommit över tävlingsnerverna. när får man följa med o kolla när du tävlar?

Maijsan sa...

GRATTIS ONGE!! du, skulle inte du ringa mig i början av veckan? ;) i still waiting

Anonym sa...

Ja, nu ärä tisdan å Mora ha fure ti ärbete ti kocka 21,30. Jäg ha å i dag vure däri mitt eminenta träslott. Sänga ä klar å nu ha ja börjpå å böggut och om altanen. Ä bli rakt skaplet om ja fo sägenä sjålv. Ja jet å säge att du ä duktigen å fo tell bra bilder. Dä ä sum rolet å titte ätte va e kan föreställe iblan. Ja hull å på å inbille Mora att vi kanske skulle ta hant om Leija na tag. Ja tytje ju om'a, men de jär int Mora. Vifo fäll höres åt na länger fram. Ha ä å sköt om! Käret Morfarn!

Jon sa...

http://jooooooon.bilddagboken.se/p/show.html?id=402018658&directlink=1

Om du var sugen på att kolla igenom bilderna jag knäpper:)