Sidor

fredag 14 augusti 2009

"Ja ä intä bittär..."



Wow, vilken hund jag har. Linförighet som en gudinna, hyfsade sättanden nu, pangibacken på läggandet och en raket på inkallande. Jojo. Sa jag att jag inte kunde tävla på lördag? ;)

Stoppade näsorna i valppälsar hos Kicki & Björn idag, gaaah! Otroliga små individer redan fast de bara är tre veckor. Den svarta tiken är eeeeeeh - bestämd av sig, den lilla röda är ju så jävla sockersöt så man vill visa upp henne för hela världen och den större röda verkar vara stencool. Hannen är som en björnunge, hoppas köparna i Florence förvaltar honom väl.

Usch, imorgonbittida ska jag sitta i tandläkarstolen och gapa tills hålen är igentäppta. Knut i magen och en önskan om att kanske få sövas ner... Belöningen är att efteråt få strosa ut i skogen och plocka svamp med min älskade mor och min älskade gubbe och två hjärnlösa hundar.
Jag har även en lååång todolista som jag kommer ge blanka fan i. Vad nu? Måste vara penicillinet :D

4 kommentarer:

catja sa...

Tack så hjärtans mycket för din kommentar. Blev verkigen glad. Roligt när folk kan ge en de hejaropen och glädjas med mig. Det värmer!
Kram

Malin sa...

vad grymt duktig du är som går till tandläkaren! Själv har jag precis vågat boka en tid för undersökning. *usch* Kramar på dig, vi ses alldeles för sällan.

Ingela, Zeb, Indy sa...

Usch, stackars dig som ska till tandläkaren!! Inte ett roligt sätt att tillbringa en sensommardag! Men svampplockning låter som en bra tröst :)

Anonym sa...

Å du å pjålä! De va ju int rektega hula ens, na smo grubber dum fylde igen. Men då dum skar kulen borti katta tytjte du att dä int va just na. Ja, man kan si olike på saker å ting. Ä du gla att du ha så fine tänner sum du ha! Tids nog kom du å å fo anledning å kläga. Vi, ä i alla fall gla åt vore tänner å bån. N' han hålga va ju som en avbetalning på ett helt livsverk. I ha vure duktig å hitte bra kärer både Ingela å du. Men va f-n n'Niklas gjorde åt datorn vet i fell n' håle grå! För int kan e fell bero på mäg? Ha ä gott å sköt om I!
Käret Morfarn!