Sidor

onsdag 29 juli 2009

Lite av veckan i några få bilder & ord...








Kalas för Tilde som nu är hela tre år.

Kycklingpirog och biokväll med Fina och celebert sällskap.

Sökträningar med härliga människor.

Fina & Leia har kommit hem <3

Valpfödslar (fyra stycken på kenneln med stort K, tre flickor en pojke, ingen av dem ska bo här ändå tyvärr.)

Surströmmingspremiär hos Ma&Pa - jag åt lika mycket som förra året: inget. Dock åt jag en halv sillburk och massor av mjukt tunnbröd. Mumma!

Jobb. Jobb. Jobb.

Cilla & Roger fick en son! Äntligen en tupp bland hönsen.


Jag är vettlöst trött & håglös för tillfället. Två veckors semester gör väl gott!

3 kommentarer:

Celebert sa...

Måste erkänna att jag känner mig väldigt smickrad över jag går under namnet celebert besök. Fett nice!:)

Anonym sa...

Fina bilder igen, men hur håken hant du mä å ta n'dan bilden på n'Jesper.
Ha de å sköt om i!
Käret Morfarn!

Maijsan sa...

runt lykke finnd de bara tuppar. ingen tjejkompis så långt ögat kan nå. förutom junie då och henne träffar vi aldrig ;/