Sidor

onsdag 1 juli 2009

Det närmsta jag kommer gatufesten...





En mysig eftermiddag med två favoriter. Smörgåsar, cheescake och mjukglass, gassande sol, folkvimmel och uppsluppen stämning. Men det är det närmsta jag kommer gatufesten, fylla och skränande musik är inte min melodi i år heller så jag lufsar hem och försöker måla tavlor istället. Fina & Leia har varit på röntgen idag och atros, lösa benbitar och inflammation har konstaterats. Inget jätteallvarligt men tråkigt ändå.
Cilla var rund som en boll och vacker som en dag, kände mig mager och glanslös bredvid...

Tänk, imorgon är en annan ledig dag. Fantastiskt! Vad göra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ta dan som den kom. NO komme na jära sku du si. Å ja kan täl om för dä däg att Mora di kan snart sagt skine ikapp mä håcken sum helst ti folkdräckten ho feck på säg i går afta når vi träna därpå bruke. Ja gatt ut å ta na bilder tå'a diräkt då ja såg hur fin å grann ho vart. Ho feck å mytje berömm tå di annren. Män ja jett ju å säge med erfarenhet ti rösten, att aldrin skin i sum i väntans tider. Dä ä då ett sum ä säkert! Genrep i måra afta sen ärä skarpt på fredan sum gäll. Hoppas bära att dä int bli så toktjokt tå sven å myggen. Ha ä! Å vi ses. Morfar Patron!

maijsan sa...

ooooh har du fler lediga dagar hör gärna av dig!! jag
är ju ledig varje dag så det skulle vara skoj att se dig någonting denna sommar. Jag minns knappt hur du ser ut.