Sidor

måndag 15 juni 2009

Tävlingsdebut ikväll.


Och jag är inte alls så nervös som jag hade trott. Knäsvag och grop i magen har jag ju såklart, men jag tuggar inte fradga och rullar med ögonen iallafall. Hanna sa att jag behöver ju egentligen bara 160p, Kenneth säger att jag ska vara glad om jag får ihop 140p så det sänkte ju ribban ganska bra :)
Den jag förväntar mig mest av är mig själv såklart, att jag ska hålla reda på höger och vänster och sånt skit.
Well, well. Ikväll vet vi om jag någonsin kommer anmäla mig till en tävling igen, för jag undrar varför jag egentligen anmälde mig när jag inte ens har alla moment klar...?

4 kommentarer:

Fina och Leia sa...

Lycka till! Det kommer gå så bra så! Vi som inte får komma och titta :( håller alla våra tummar och klor för er! Kramar

Hanna & Lovikka sa...

Hej! Det kommer gå bra ikväll! Och tänk inte på höger/vänster - det är tävlingsledarens uppgift att lotsa er rätt igen om ni går åt fel håll, det påverkar inte betyget! Slappna av och se det som en träning! Vi håller tummar och tassar för er ikväll! Det viktigaste är att ha roligt! Kram från Hanna & Lovikka

Karoline, Cino & Alf sa...

Hur gick det nu då... är super nyfiken :)
Kram

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vad spännande! Hur har det gått?