Sidor

tisdag 9 juni 2009


Nere i söder sitter mina två rara kompisar och får njuta av varandras sällskap. Jag känner ett sting av saknad och går igenom minnena från våra galna dagar tillsammans och är glad att ingen ser mig fånigt leende i soffan. Jag har blivit inbjuden i deras liv och tagit del av glädje då nya familjemedlemmar kommit till men också bottenlös sorg då några har fått lämna jordelivet ... Jag är oändligt tacksam men också förundrad över hur lätt man kan bli "förälskad" i människor man möter. Saknar er!

3 kommentarer:

Fina sa...

Två saker:

1. Väldigt fin orkide, beundrade den när jag tassade runt i ert kök igår. Har aldrig sett en med 4 stänglar förut. Den var verkligen väldans fin.

2. Är lite förälskad i dig. Har varit det länge nu.

S as in Supermom sa...

Åh vi saknar dig så jävla skitmycket!
Ska du hänga med ner nästa gång?
Kramiz

Anonym sa...

Ingen gång är minnena så klara som när någon har gått ur tiden, men det är väl någon mening också med det. Vi hadd lilla Junie här i går afta, men int feck ja na tillfälle å håll ti a. Dä va bära Mormora för hele slanten. Men på lördan sku ja fo ha'a ålldeles sjålv. Å dä si ja fram emot. Kallt å grått sum håke grå 0,5 gr i marest. -1,9 gr i Måndags morse. Jäg ha gjort e nytt grillbord med soffor opmä grillstuga. Val rektet bra! Jon på skola, å Mora på ärbet, sen ut mä Ådalen III. Ja sku hämte åt kvällen. Ha ä! Å sköt om! Morfar Patron