Sidor

lördag 30 maj 2009

Inoff. freestyletävling!



Efter att ha blivit etta i godisklassen i freestyle tog jag och Tia en promenad tillsammans med två gamla gymnasiekompisar och boxer-Zäta innan vi avnjöt en picknick på SBHK:s gräsmatta. När vi kom hem igen bankade huvudet friskt naturligtvis men tablett efter tablett hjälpte inte alls. Nu, efter att ha inhandlat TVÅ magiska tabletter för 99:- på apoteket och en promenad längst vattnet är huvudvärken borta! Prisa Zumo! Nu får vi se hur länge de hjälper. Niklas höll på att bli oppäten på kvällspromenaden, myggen är som fan på hans blod. Kanske för att det är kungligt?
Lite sol har jag fått lapat idag tack och lov för imorgon ska jag jobba heeela dagen. Och på måndag tar jag och Tia bussen till Viksjö för att gå i djupa skogar, jag längtas!

Nu till sängen som båda två vill kasta ut genom fönstret. Ena vaknar med ryggvärk och den andre med axlar som gått ur led. Den duger bara till en sak nu och det kan man göra på andra ställen om fantasin tillåter. Det besvärliga är ju att en ny madrass kostar pengar och snål som man är vill man ju lägga dem på annat.

Solong! /A

5 kommentarer:

Maijsan sa...

vi ska sälja våran 140 säng. är den för liten för er kanske? inte fasiken är den hård iaf och inga axlar hoppar ur led. ;) pok

catja sa...

Finns det både Kelpie, italienare och whippetar i familjen? ;)

*nyfiken*

Tack för ditt besök hos mig förresten!

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vi skulle också behöva köpa ny säng men dyrt och trist att lägga pengarna på! :(

Lill siss sa...

Jag och Jimmy köpte vår säng för student pengarna. Ibland vaknar han vid 3- 4 tiden på morgonen och har så ont i ryggen så han håller på att dööö, men jag har övertalat honom att det inte är sängens fel, för jag älskar den!
Tänk om det är de, vilken hemsk fästmö jag är!? :S
Ses imorgon siss! Puss och Kram
fam hälsar!

Anonym sa...

Storskogen Väntar med underbar doft å utsikt! Karnske lite väl blåsigt men de fo man ju ta, gå sum int å gär na åt. Va de beträffe fantasin kan man använne den till mytje. Sänga ä ohjälpligt den viktigeste möbeln i ha i huse. Man tillbringe mer än en trejedel tå sitt liv däri sänga, å i erat fall ä re no drygt dä å! Ja, tyck no att i sku satsa på den möbeln, dä ha i igen på mange sätta. Mora jobba idag igen Å de blåse så förärgat att ja dra mäg för ti å gå ut. Men ja tufäl getta. Ha ä, vi ses! Käret Patron!