Sidor

onsdag 6 maj 2009

Aggro.



Försöker skyla mitt gnällinlägg med några fina blomster, men de som inte är intresserade av stackars Angie's just idag alldeles miserabla humör kan sluta läsa nu.
Insåg efter långpromenaden att telefonen nog ligger någonstans mellan nacksta och södermalm så tappade jag totalt lusten att handla, måla och gå på kalas ikväll. Niklas säger att jag borde ha ett sådant där senilsnöre på den så jag kan hänga den runt halsen. Nu hade jag två saker att hålla reda på; mobil och nycklar. TVÅ saker! Har strosat omkring igen med hundarna i släptåg men inte en skymt. Jag skiter väl i själva plastbiten, men alla kontakter är förlorade och den kostade. Det sista jag vill lägga pengar på är en telefon! Det finns viktigare saker i livet tycker jag. SKIT.
Jag har inte fått ett jota gjort idag förutom att äta en mysig lunch med min underbara sambo och målat lite möbler, sedan däckade jag i soffan och har legat här sen dess.

Imorgon är en ny dag med nya tag. Right?
Jag ska åka till Johannedal imorgon och äntligen få träffa Lykke! <3
Och den tappra modern då också såklart :)

6 kommentarer:

Karoline, Cino & Alf sa...

Ä jäkla skit också..

S as in Supermom sa...

Kan förklara varför du inte svarar på mina sms! *asg* Här satt jag å sura över att du ignorerade mig...vaddå självupptagen ;)
Jag tycker synd om dig! Nästa vecka säljer ett företag här ut Nokia 1208 för 10kr - tycker jag är ett lagom pris för en mobil :)
Kram

Anonym sa...

Fy vad tråkigt. Gjorde samma sak en gång men min telefon dök upp igen i Tildes stövel! =)/malin

S as in Supermom sa...

Jag har nu skickat ett sms till din mobil som uppmanar eventuella upphittare att lämna tillbaka den snarast ;) Om du går den sträckan igen så kan jag ringa din telefon upprepade gånger så kanske du hör den? Bara en tanke...

Anonym sa...

Dä ä mä live som mä telefonan, opp å ner å i blann tappe manbort ä. Ja va ju int nå bätter sum lan därpå grävmasinslarven å sen kjård övern, å int hull han fast dum säg att dum ä så stärk. Ynka 22 ton därpå berge.
Men dä ä sum du säg, dä fins dä sum värre ä, å dä ä e ny da i måran! Jäg ha vure därnär Jan-Olof å kratte hele dan så ja ä rakt tränings ömm. Man tul just int nanting nu för tin. Sådär nu feck ja å gnälle nalitte. HA Ä! Käret Morfarn!

Ingela, Zeb, Indy sa...

Nä fy vad trist!