Sidor

lördag 28 mars 2009

Valputställningen...

Fidji (BIR)


Ehum... Aston eller Totti... (?)


Leo (2:a bästa hanne)
"Zadiyads hundar är vi allihopa, allihopa, allihopa..."

Det var trångt och lite panikframkallande. Men vaddå? Vad gör det när stället kryllar av hundar och många av dem bäbisar fortfarande? Några timmar och över tvåhundra bilder varav några få gick att se vad det föreställde. Sen svaldes en snabb lunch och vidare nån kilometer västerut för att träffa Aussie Action's syster som numer är bosatt i Norge. Definitivt den snyggaste av brudarna i kullen, tycker jag.
Svärmor fyller år också så restaurang med efterrätt i någon timme. Energin är sinad nu, ska ladda upp lite inför imorgon då det är långpanna på Drakborgen. Hoppas jag hinner till freestyleträningen, det var fööör längesedan nu. Nästa lördagsöndag är fullbokad med en annan kelpiesyster och annat löst folk :)
Har jag sagt hur mycket jag trivs med mitt liv?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stinta ja jet undres va re ä för slags utställninger du fär å gå på, inte en rekti hun så langt yge kan nå
bära skryt å statushunna. Va jaga man mä tuckeran? Ja unres om dum ens ä go å bite postbrevbärarn? De rannen fo man bära maten åt mäett. Å int ät dum na åslapp, nä fint å dyrt bortu burka sku re vära! Mora säg å att dum görsä bäst på kort. Nu sku ja ut på intenätte å si ette na rektige valpa. Ha ä!

Ingela, Zeb, Indy sa...

Vi var också där! Vad synd att jag inte vet hur du ser ut, då hade vi kunnat sagt hej!