Sidor

måndag 16 mars 2009

Sagan om den svartsjuka lilla brunråttan ...


Man sover med ett öga öppet om man lyckats sno åt sig Leias grisöra oxå. Och SNO verkar vara Tias nya motto för jag klev nyss på en halväten geggig godis... Hmmmmm. Aldrig har vi haft problem med detta förut men nu blir Finas pennor söndertuggade (och bläckar ner hela hennes beiga soffa *!¤%/#!%) och papperslappar blir till papiermaché, även ett sånt där kort till kameran med plasthölje åt hon sönder häromkvällen. I say what? Aktiverade blir de ju minsann så det är inte problemet.

HAHAHAAAAAAAAA. Stackars lilla hund! Reste mig precis för att höja på TV:n och ser en fläck i soffan. Och en i ändan på morgonrocken. Och det är ingen lingonvecka.
Så jag har tappat ur godisen ur skålen och sedan SATT mig på den och själv värmt upp den med kroppsvärmen.
Det var ju... pinsamt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu måste jag få klaga lite ;) du är extremt dålig på att höra av dig nu förtiden! Tur du är så söt så jag har överséende med det :P PoK

Anonym sa...

haha du är nog du som springer runt och uggar sönder grejer... Skyll på Tia, gör de...
;)
Kolla min blogg! Ny design..

Malin sa...

Kanske hon saknar nått i fodret? Typ, pappersmassa eller gelatin? *skratt*

Anonym sa...

Derannä ha jäg en bitter erfarenhet tå å. En tå hunna mine åt opp skatteuggla däri bil'n sum skull sett däpå bakskylt'n. Ja val stoppa tå polise'n å gav mä faan på att ja hadd lapp'n häri bil'n, tess ja fann papärs skrynklä. Men dum hadd ju kolla att'n skatte'n va bitärd, å skratte bära åt mä. Jäg mins nu int håcken tå hunna de va. Ma håll fäl på å bli senil. Ha ä, å skötom! Käret Morfrn!

S as in Supermom sa...

*aaaaassssssssssgggggggggaaaaarrrrrrvvvvvv* Det var det bästa jag läst på länge!