Sidor

torsdag 19 mars 2009

Roligast idag!


... att Fam vill bli adopterad av morfarn med dialekten (pappa) som brukar kommentera här på bloggen.
... att min lilla kusin trodde att antal pungkulor avgör hur många barn man får. (Två kulor=två barn)
... att Fina åt 16 st sushibitar till middag.
... att min moster reagerade starkt på att Tia & jag kampat om ett "kaninskinn" igår. (Hon har en sockersöt dvärgkanin, deras ögonsten.)

Åh, mitt liv är så fullt av sånt här. Jag är grymt tacksam över alla mänskor jag har omkring mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

De hanne mä kulen, ä dä int sant?
Jäg ha fyre båna, å så langt stämmenä! Å de stämme å att öm kula ä litn' bli båne litet å tvärt om.
Kör på du mä kaninan, dum äletå säg sa fort så de jär int na. Där kan man tala om kuler ti påsan!
Va beträffe adoption kan dä int bli na tå! Jäg ha erfarenheta tå uppväxta tå tri jänter. Å de räck åt jäg, ännskönt dum kan vära go.
Hanä käret Morfarn

Anonym sa...

Hahaa, nu fick jag mig ett gott skratt! Så många tokerier man får höra i sin vardag,så skoj!! Urläckra bilder på skiddressen, så ser ja ut för jämnan :) Bra att det finns fler!
Ha en kalastippentoppen helg!
Kramar från en trötter Matte o Nova som vankat runt i snöskor hela dagen...