Sidor

onsdag 25 mars 2009

Jag bryr mig inte ett jota ...


Att bo precis bredvid ett bageri kan väl tyckas som en dröm? Det doftar nybakt franskt lantbröd varje morgon och man kan gå dit till eftermiddagsfikat och köpa sig några saftiga, sockriga munkar. Ok, lite romantiserat var det där, för då man precis tryckt i sig en semla och en halv sockerbulle så önskar man kanske att bageriet varit en hälsokost istället? Inte för att jag bryr mig. Än, iallafall. Vill jag ha en, två eller tre semlor så äter jag det, kanske med ett liiitet stick i samvetet, kanske med ett fullständigt toknöjt leende. Jag är faktiskt inte där varje dag. Nästan. Beach 2009 tar emot mig med (vidöppna) armar. I don't care. Jag mår så jävla bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Im in! Nu är du under ständig bevakning. Vilka fina foton..adda mig på msn och skicka mina vackra profilfoton;) mitt för och efternamn ihop, snabela och hotmail. Ses på söndag!

Anonym sa...

Men stinta va självbelåten du låt då, ärä na på gång elle ärä bäre tellfället? Ja unne däg väl i alla händelser. Ja va på träning med hela ensemblen i går. Vi va trettan stytjen då fattas dä ändå noen. Ja for sum du ja å. Jäg va no den sum kunne mitt bäst tå oss, å ja kände mäg rakt käret. Män ja ha ju å fallä lite. Å ja ha ju å go hjålp tå a' Carina sum motläs i ti o oti. Men kul ärä. Fortsätt å ä gla å mååå!

Anonym sa...

Hahahah jo jag hade gjort lika... fast jag hade nog flyttat ner en trappa :)