Sidor

onsdag 25 februari 2009

Vardagslunken ...


... den är den bästa. Opp med hjärtat som kanske inte har världens bästa morgonhumör, men han är ju så söt då så det gör inget ;) Båda vaknade med sand i halsen och känner oss fortfarande lite krassliga, men sådant går över om man inte känner efter så mycket. Hundarna och jag gjorde Bergsåker innan arbetspasset i Djävulsdalen. Det var ganska lagomt väder, fast nu längtar jag verkligen efter våren! Jag längtar efter appellkursen och jag längtar efter rutten stank från marken, jag längtar efter sol mot en husvägg och jag längtar efter tjocktröjor istället för täckjacka. Jag ska lära mig massor om bruks och fixa ett nummer i freestyle. Jojo, våren är fullspäckad. Sen ska jag oxå åka runt bland alla mina vänner och syskon och deras ungar och trakassera dem med kameran.

Nu tog orden slut. Niklas sms-trackar mig från sovrummet, han gillar inte när jag sitter uppe. Han gillar inte heller när jag somnar före honom. Gillar han egentligen mig överhuvudtaget? Ärligt talat skiter jag i vilket, han blir ALDRIG av med mig. Mohahaha!

Kanske orden är vettigare imorgon...?
God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar också! Efter sol och värme och hundkurser och promenader som inte involverar långkalsonger och täckjackor och vantar och kängor!!

Anonym sa...

Vem tront du vill ha nå anne vär?
I marest då jäg hädd opp yga haddenä komme 5.cm tung nysnö igen å hull på alltjämt! Å jäg sum just hadd fot plan klar ätte 3. dägars hårt nötande. Män mårä bära nu hålle näste vecke å nu rå. Då ä hanne distrekte fo sportluve. Att i ä måranstrug ä vet ja, int äre na ärv ätte mäg i alla fall! Ha ä! Morfarn!
P.S. Vi ses åt hålja!

Anonym sa...

Ja våren får mer en gärna komma nu, takdroppet och geggan :)
Massa kurser är bokat även i detta hem.. gud så skoj det ska bli.
Hoppas ni mår bra?
Kram