Sidor

tisdag 3 februari 2009

På en ledig tisdag ...





Då går vi på äventyr i Bergsåker, bakar kanelbullar och jäser i soffan. Det blev ingen skidåkning då termometern visar -12. Jag ska klä mig tjockt och gå på kvällspromenad istället innan jag tippar omkull i soffan medan N ser film. Känns lite jobbigt att gå ut med tio sushibitar och tre nybakta bullar i magen, men a girl gotta do what a girl gotta do som Fam brukar säga ...

Ps. Slajmet på Niklas glasögon kommer efter en brottningsmatch med Leia :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej siss! Sitter här nu med datorn i knät och popcornskålen 1 millimeter ifrån mig. Såå mysigt!
Tänkte bara säga att du måste spara nå bullar tills jag kommer och hälsar på!
kramisar!

S as in Supermom sa...

Jobbar du aldrig ;) Sushi å kanelbullar! Jag gillar inte dig så mycket just nu ;)
Kram

Anonym sa...

Vad skönt med lediga dagar mitt i veckan! Jag borde också baka bullar men icas bullar är också goda =)

Anonym sa...

stinta va sugen ja bli då ja si kanelbulla. Ja sku be mora sno ihop en deg tell i kum hem åt söndasförmeddan så karnske du kan värme pårum. Ja rakt längtes, mest då å få träffe i förstås. Ta ä lugnt å kör värnomt! Pappsen!